Jak zhubnout a už hubený zůstat?

V první řadě je potřeba si uvědomit, že hubnutí je dlouhodobý proces a je potřeba myslet v delším časovém horizontu. U každého bude tento proces naprosto individuální, a proto nedává smysl se srovnávat s někým dalším. Každé tělo je trochu jiné a na změny reaguje jiným způsobem.

Dále je dobré si uvědomit, že naše těla fungují složitěji, než že stačí snížit kalorický příjem a budete hned automaticky hubnout. Je to sice hezká představa a z části také logická, ale určitě to není všechno. Na to, jak budete nebo nebudete hubnout má totiž vliv mnohem více faktorů než jen výše kalorického příjmu a výdeje.

měření pasu

Velmi záleží na tom, z jakých potravin budete kalorie přijímat, jakou budete vykonávat fyzickou aktivitu, jaké máte genetické predispozice, jak moc jste ve stresu nebo jak máte kvalitní spánek. Pokud tedy opravdu chcete zhubnout a už hubení zůstat, musíte se na tento proces dívat komplexněji a vytvořit si spíše nový životní styl než jen krátkodobou dietu.

Koktejly na hubnutí vám sice pomohou, protože obsahují tekutiny a důležité vitaminy a minerály, ale neodvedou za vás všechnu práci. Je potřeba začít se pravidelně hýbat. Vyberte si takový sport, který vás bude bavit a u kterého máte šanci vydržet. Nemá smysl se dřít v posilovně, když k tomu máte odpor. Pravidelný pohyb nakopne váš metabolismus a celkově pomůže vašemu tělu lépe zpracovávat potraviny. Není to tedy jen o zvýšení kalorického výdeje, ale i o celkovém zdraví. Jistě víte, že lidé, kteří pravidelně sportují jsou zdravější a dožívají se vyššího věku.

dieta

Kromě cvičení si také nastavte dobrou spánkovou rutinu. Regenerace ve spánku je pro celý proces hubnutí nesmírně důležitá a opravdu vám pomůže dosáhnout lepších výsledků. Navíc, když budete dobře spát, budete odpočatí a bude pro vás snazší pokračovat ve cvičení a budete mít lepší vůli vydržet.